dilluns, 7 de gener del 2008

SÓC UN TREKKI I QUE!!!

DATA ESTAL·LAR 080107. Sóc un Trekki i no m’avergonyeixo, el Capità Kirk, l’Spock i el Doctor McCoy varen ser els herois de la meva infantesa i durant l’adolescència el Capità Picard i la seva tripulació varen prendre el relleu. Han passat els anys i em segueixen fascinant els viatges de la nau estel·lar Enterprise, el desig d’anar més enllà del que ens és conegut, de descobrir noves races i cultures, de viure la vida en una aventura constant fa encara que tanqui els ulls i m’imagini formant part de la tripulació d’una nau estel·lar.

Moltes vegades he reflexionat, sobre com algú com jo, una persona “seriosa”, ben lligada de peus a terra, pot deixar-se endur per quimeres estel·lars. De sobte em sorprenc pensant en el meu cap com en Klingon fatxenda que em té empresonat, o tinc la pretensió d’aplicar la primera directriu quan em presenten algú, cabòries ocultes que em farien passar per boig si els demés les coneguessin.

Però, potser sí que la meva vida, la vida de cadascun, no és més que un viatge a les estrelles, on en el camí anem superant probes, vivim magnifiques aventures i fem grans companys de viatge.

1 comentari:

desfet ha dit...

Benvingut capità!,
somnis, naus i viatges per les estrelles. Promet.

T'afegeixo als enllaços "maduixes calellenques", ok?.

Jordi.
http://jordiverdura.wordpress.com/